lördag 15 januari 2011

mitt första blogg inlägg ever!

Okej har nu äntligen skaffat mig en blogg! Hela anledningen är att få skriva av mig o berätta om mitt liv o hur de är att kämpa för att få tillbaka sitt liv utan att veta vad ett liv faktiskt är. Jag kom hem från mitt lvm den 22september, o är faktiskt drog fri o motiverad att fortsatta så! Har inte på 11års tid varit drog fri så här länge på hemma plan! Försöker att ta varje minut i taget o acceptera livet för hur de ser ut just denna minut. Låter kanske enkelt men för en tjej som jag som alltid levt minst ett par timmar i framtiden o aldrig i nuet är bara detta ett hel tids arbete. Sitter hemma i min lägenhet ensam med hundarna o hoppas på att kunna känna mig nöjd för hur denna dag sett ut när ja ska lägga mig för att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar